CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 11, 2009

suddenly...

Suddenly I think of you
Suddenly you're everywhere
As I wake and as I sleep
Suddenly I dare to dream
Suddenly I sing of you
Suddenly against all odds
Found myself crossing the line
Suddenly I become blind
They wouldn't understand
You wouldn't comprehend
Even I surprise myself
Kau di depan mata
Kau selalu ada
Dunia kita beza
Suddenly I miss you
When I'm not supposed to
And I'm afraid of losing
Something that's not even mine...

(dari nada seseorang)

1 comments:

zahirah ardy said...

salam! incik Razakabbas, maaf, saya baru perasan kamu ada tinggalkan comment tu di blog Melody Written Out. sebenarnya, saya ada lagi 4-5 lagu yang baru tabbed tapi belum touch up untuk upload dkt blog. kalau ada lagu apa2 mahu saya carikan tab (asalkan lagu sodap :P), saya akan cuba cari. cumanya kebelakangan ni agak sibuk. Exam dah dekat, jadi kena study kaw2 sikit :P ziarah lah kalau sempat. insya Allah dalam masa seminggu saya akan cuba update blog tu.