CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

jalan2 survey site...

aku dan beberapa makhluk kurang halus dari PERSALA semlm telah bertungkus+lumus=peluh ketiak mencari venue yg sesuai utk aktiviti fam day kiterang yg akan diadakan pd mggu ke3 bulan mei ni..asalnya aku ada sesi berenang renang ke muara bersama fik dan sepul, tp terpaksa aku batalkan due to dis site survey..sbab kene setelkan scepat mungkin dan ini adalah kali ke beberapa (tatau d exact number of how many timessss) dis project had been postponed n rescheduled, yg sepastinya membuatkan aku dan makhluk2 ini berulang alik ke tempat2 sbegini, jugak, beberapa kali..sini aku nak taruk beberapa pic yg aku smpat tembak di beberapa kawasan yg daa kiterang pegi..dari tok bali-besut (pls take note dat kiterang punya perjalanan hanya bermula sekitar 5ptg)


gmbq2 kat area pntai n muara







haaa...ini lak model2 takberbayar aku...









dan ini lak gmbr aku kegirangan setelah mendapati bahawa kami akan pulang dlm sedikit masa lagi (setelah berjaya menjumpai tempat untuk dijadikan venue fam day itu)..

0 comments: