CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, April 18, 2009

kosong...

haa..ada satu cerita mlm td..seorang poLan,si anak kepada poLan yg telah meng'order' satu minuman..minuman yg bagi aku pada zahir begitu resfreshing sifatnya...dan...

aku:weh, poLan...ang nak order ayaq pa??
poLan:kak...bagi carrot jugaklah (meniru order abg Wolverine)...tp kak, sy takmo taruk susu..gula..saya nak carrot kosong...
aku:carrot kosong?awat takmo susu...??
poLan:aku mmg suka ayaq neh..sedap!!!
(BEGITU LAH SEDIKIT SEBANYAK PERBUALAN MLM TD BERBUNYI...) dan aku terus excited nak pau air si poLan...

dan beginilah rupa air minuman itu...

foto poLan yg dirakam menzahirkan frustasi..setelah segenap ahli meja bulat menyuarakan bahawa air minuman itu sangat tidak menarik pada rasanya,dan seperti ditekan-tekan, si polan yg agak stress itu mengakui bahawa beliau telah tersalah order..spatutnya diorder carrot+gula=carrot O..tapi disebutnya carrot kosong...dan sbg panduan,kosong di kelantan dan terengganu = tiada sebarang campuran b'unsur gula dan susu..

dan aku berterusan meneguk minumanku...

2 comments:

Anonymous said...

air paling sedap abad ni.

ego kene jaga beb!

razakabbas said...

malam ini si poLan itu berkiblatkan eGo semalam lagi!!!